منتظرم تا انتظار به سر بکشد

منتظرم تا انتظار به سر بکشد

معما

به نام خدا

سلام ادامه ی معما ها

باز هم با تعدادی معما امدم  . فکر کنید و حل کنید . البته سخت است و امیدوارم از پسش بر بیایید .آرام

جواب هاش هم 24 ساعت دیگر می گذارم .

5) شما می توانید من را از بلندترین ساختمان رها کنید و من هیچ طوری نمی شوم، اما اگر من را در آب بیندازید می میرم من چی هستم؟َ

6) آن چیست که سر دارد اما بدن ندارد؟

7) آن چیست که چشم دارد اما نمی تواند ببیند؟

8) آن چیست که خیس می شود تا شما خشک بشوید؟

بازهم معما دارم و در پست های دیگر می گذارم

جمع اوری کننده : ایمان محمدیه

Iman Mohammadieh يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ق.ظ ۳۴۴بازدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی