منتظرم تا انتظار به سر بکشد

منتظرم تا انتظار به سر بکشد

معما

به نام خدا

سلام

امروز می خواهم چند تا معما بپرسم و جواب هاش هم در پست بعدی فردا می گذارم. برای خودتان حل کنید و از دوست هایتان بپرسید و فکر کنید.

1) کسی که آن را می سازد، نیازی به آن ندارد
کسی که آن را میخرد، برای خودش استفاده نمیکند.
کسی که از آن استفاده می کند نه می تواند آن را ببیند و نه احساس کند.
آن چیست؟

2) چه چیزی می‌تواند به سراسر دنیا سفر کند در حالی که در یک گوشه نشسته است؟

3) من وقتی جوان هستم قد بلندی دارم و وقتی پیر شدم کوتاه قد می شوم . من چه هستم؟

4) آن چیست که دست دارد اما نمی تواند کف بزند؟

جمع اوری کننده : ایمان محمدیه

Iman Mohammadieh چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۷ ب.ظ ۲۴۳بازدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی